Odpoveď z NAY


Keďže som pred nejakým časom písal o mojich negatívnych skúsenostiach z predajne Nay elektrodom, pre korektnosť prinášam teraz odpoveď, ktorá mi z tejto spoločnosti pred asi dvoma dňami prišla:

Dovoľte mi reagovať na Váš podnet zaslaný elektronickou poštou.
V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť, že reagujem až teraz, ale nedopatrením som Váš podnet nezaevidoval ihneď.
Zároveň sa Vám chcem ospravedlniť za Vašu negatívnu skúsenosť z návštevy našej predajne NAY Elektrodom Žilina.
Chcem Vás ubezpečiť, že Vami popísané správanie nášho personálu nieje v súlade s firemnou kultúrou našej spoločnosti a s takýmto prístupom k zákaznikovi sa nestotožňujeme, pretože komfort pri nakupovaní a celková spokojnosť zákazníka je u nás vždy na prvom mieste.
Chcem sa Vám zároveň aj poďakovať za Váš podnet, pretože na základe Vášho podnetu môžeme vykonať opatrenia vedúce k zamedzeniu výskytu podobných situácii.
Verím, že aj napriek Vašej negatívnej skúsenosti budeme mať ešte možnosť presvedčiť Vás o tom, že spokojnosť naších zákazníkov je vždy na prvom mieste.

Ďakujeme za porozumenie
S pozdravom

Andrej Weiss
Oddelenie služieb zákazníkom

Informácie o Igor Barták

Obrázok používateľa Igor Barták

Krátke info o sebe (nepovinné)

...

Zobraziť celý profil používateľa

Redakčné články