Dajte si pozor na NAY elektrodom!

Pred asi štvrť rokom som si v tomto obchode zakúpil pamäťovú kartu do mobilného telefónu aj spolu s adaptérom. Keď som ju doma skúšal, zistil som, že karta je v poriadku, ale adaptér nefunguje. Problém bol v tom, že keď som kartu zasunul do adaptéra a následne do čítačky pamäťových kariet, tak kartu našlo, ale nemal som prístup k žiadnym dátam na karte, resp. karta sa mi zobrazila ako prázdna. Keď som to išiel reklamovať, dali mi novú kartu aj s adaptérom. V predajni som ich na svojom notebooku hneď pred predavačkou vyskúšal a tento nový tovar bol v poriadku. Predavačka ma však prekvapila s tým, že kolegovi nakázala, aby danú kartu s nefunkčným adaptérom dal späť do obalu, ten zalepil a odniesol na predajňu medzi ostatné karty.To ale nebolo všetko.

Minulý týždeň som v Nay chcel kúpiť notebook. Stalo sa ale to, že danému vystavenému notebooku, ktorý som si vybral, chýbala batéria, ktorá sa nenašla ani v krabici od notebooku. Toto som sa ale dozvedel až keď som si dovybavoval u nich splátky. Zamestnanec išiel hľadať nejakú náhradnú batériu. Keď ju z niekadiaľ na predajni zohnal, chcel ju zapojiť do notebooku, ale nedarilo sa mu to. Prišiel za ním kolega a začali sa radiť. Ten mu odporučil, aby doniesol batériu, ktorá bola reklamovaná. Vtedy vysvitlo, že tú batériu, ktorú chcel vložiť do notebooku, to bola tá, čo mu poradil kolega, aby doniesol z oddelenia reklamácií. Keby sa nestalo to, že ju nevie vložiť do počítača a nebyť dialógu s kolegom, ktorý si nedával veľmi pozor na jazyk, tak mi ten notebook bez problémov predajú aj so zlou batériou (zdá sa ale, že v predajni nastal určitý posun k “lepšiemu” – už nebol reklamovaný tovar v regály, ale prichystaný pre núdzové prípady za reklamačným pultom). Keď som predavačovi povedal, že si takú batériu neprosím, povedal niečo v tom zmysle, že mi teda nevie pomôcť. Napokon ale zavolal do najbližšieho Nay elektrodomu v druhom, zhruba 20 km vzdialenom meste a zistil, že tam takýto počítač majú a preto ak dva dni počkám, tak si poň môžem prísť.
Dôvod, prečo som išiel kúpiť tento počítač do Nay bol ten, že som ho potreboval hneď alebo aspoň čím skôr, preto som si ho neobjednával cez inú firmu cez internet. Keď som sa opýtal či by bolo možné aspoň získať nejakú zľavu, keďže sa situácia takto vyvinula, naznačil že to nebude možné. Po chvíli dohadovania zašiel za šéfom, resp. do priestorov kde sedel vedúci predajne s ešte jedným zamestnancom. Následne som dostal “veľkorysú” možnosť zájsť si po počítač do spomínaného druhého mesta sám. Keď som sa opýtal kto mi preplatí cestu, dozvedel som sa, že samozrejme nik.

Takže takéto sú služby a seriózny prístup jedného z najväčších predajcov elektroniky na Slovensku. Ja osobne sa už predajniam Nay radšej budem vyhýbať. Moja skúsenosť sa konkrétne týkala žilinskej predajne.

 #

Odpoved z NAY

Odpoved z NAY: http://www.christ-net.sk/node/284

 

Informácie o Igor Barták

Obrázok používateľa Igor Barták

Krátke info o sebe (nepovinné)

...

Zobraziť celý profil používateľa

Redakčné články